- Detalės
- Žiūrėta: 4878
AKMENĖS RAJONO JAUNIMO IR SUAUGUSIŲJŲ ŠVIETIMO CENTRAS
KLASĖS VADOVŲ METODINĖS GRUPĖS
VEIKLOS PLANAS
2021-2022 m. m.
TIKSLAS:
siekti nuolatinio klasės vadovų profesinio tobulėjimo, siejant metodinę veiklą su individualia veikla klasėje.
UŽDAVINIAI:
- Analizuoti klasės vadovų veiklos rezultatus, laikantis vienodų reikalavimų klasės vadovo ugdomajai veiklai.
- Gerinti klasės vadovų veiklos planų įgyvendinimo kokybę, užtikrinant saugią ugdymo(si) aplinką.
3.Dalyvauti procesuose, užtikrinančiuose individualią mokinių pažangą, mokyti mokinius įsivertinti savo veiklą, rezultatus bei valdyti savo mokymąsi.
4.Bendradarbiauti su dalykų mokytojais, centro administracija, socialiniu pedagogu, mokiniais, siekiant geresnės mokymosi kokybės ir pažangos.
- Skleisti pedagogines ir metodines naujoves, dalintis gerąja patirtimi, skatinti ją. Teikti siūlymus aktualių ugdymo ir visapusiškos asmenybės būtinų bendrųjų kompetencijų ugdymuisi.
PRIORITETINĖS VEIKLOS KRYPTYS:
Mokymosi rezultatų gerinimas.
Sveikatingumo ugdymas ir žalingų įpročių prevencija.
Dalyvavimas patyčių prevencijos programoje.
LAUKIAMI REZULTATAI:
Bendradarbiaujant su socialine pedagoge, centro administracija, Vaiko gerovės komisija ir kitomis vaiko gerove besirūpinančiomis organizacijomis padėsime klasės vadovams spręsti mokymosi, lankomumo ir socialines problemas.
Klasės vadovai prisidės prie auklėtinių mokymosi motyvacijos skatinimo, mokėjimo mokytis kompetencijos ugdymo ir padės planuoti jų tolimesnę karjerą per klasės valandėles, individualius pokalbius su mokiniais ir mokytojais dalykininkais. Klasės vadovai skleis savo gerąją patirtį bendradarbiaudami tarpusavyje.
Eil.Nr. |
Tema |
Laukiami rezultatai |
Atsakingas |
Vykdymo terminas |
Pastabos |
1.
|
Klasės vadovų metodinės grupės veiklos plano 2021-2022 m. m. sudarymas ir tvirtinimas. |
Produktyvus, sistemingas darbas. |
Irena Braiko |
2021 m. rugsėjo mėn. |
|
2. |
Susipažinimas su naujai atvykusiais mokiniais, jų dokumentų peržiūra, tvarkymas
|
Nustatyti mokytojo ir mokinio darbo sėkmę, priimti pagrįstus sprendimus |
Klasių vadovai |
2021 – 2022 m. m. |
|
3.
|
Mokinio asmeninės pažangos stebėjimo ir fiksavimo rezultatų analizavimo ir panaudojimo svarba. |
Ugdomos mokinių mokymosi kompetencijos.Teigiamas požiūris į mokymąsi.Tikslo ir link vedančių veiklų nusimatymas. Mokymosi veiklų ir rezultatų apmąstymas bei įsivertinimas. |
Klasių vadovai
|
po I ir II pusmečio
|
|
Kaupiamojo kriterinio vertinimo įgyvendinimo rezultatai (kaip sekasi) |
Sėkmingas mokymo planavimas |
|
|||
4. |
Sveikatos ugdymo ir prevencinių programų įgyvendinimo analizė. |
Gerosios patirties sklaida. |
Klasių vadovai
|
Per mokslo metus |
|
Patyčių programos vykdymas klasėse, individualūs pokalbiai su mokiniais |
Geras mikroklimatas centre |
|
|||
Karjeros konsultavimo teikimo efektyvumas. |
Sėkmingas mokinių ateities planavimas |
Klasių vadovai |
|
||
5. |
Klasės vadovų metodinės grupės veiklos 2021-2022 m. m. analizė, įsivertinimas, pasiūlymų teikimas 2022-2023 m. m. veiklai.
|
Nuveiktų darbų rezultatų analizė, gerosios patirties sklaida, įsivertinimas. |
Klasių vadovai |
2022 m. birželio mėn. |
|
Metodinės grupės pirmininkė I. Braiko